lördag 25 oktober 2008

Start


Livet är komplicerat, det handlar om att överleva.

Handlar om att stå emot alla motgångar och rida på framgångarna.

Man kan välja sin väg, man kan styra sitt öde, men har du tänkt på att, ibland väljer ödet dig.

Allt som händer måste väl ha en mening?


Jag går första året på IV, har massa betyg att läsa upp och funderar på att gå media, jobba med reklam.


Jag bor i Gullspång och ska i December - Januari flytta upp till Gällivare, en ny kick.

Ett sätt att hitta nya vägar.


Barn, jag vill ha barn.

Kanske inte just NU men någongång liksom.


Vänner, jag saknar dig Jennie, du som är min bästa vän och som flyttade till falköping.

<3


Kärlek, Ja den finns i mitt liv.

Kärlek är något underbart att dela med någon annan.


Blogg, Att Blogga är ett sätt att uttrycka sig, något kul liksom.

Jessica Ravelin, det är jag.

Inga kommentarer: